Szkolenia TV

TELEWIZJA BEZ TAJEMNIC, CZYLI JAK EFEKTYWNIE ZAPLANOWAĆ KAMPANIĘ TV

Szkolenie ma na celu zdobycie kompleksowej wiedzy na temat planowania, audytowania i rozliczania kampanii telewizyjnych.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • jak interpretować wskaźniki telewizyjne
  • jakie wskaźniki są kluczowe podczas planowania kampanii TV
  • jaki jest optymalny budżet na kampanię w zależności od postawionych celów biznesowych
  • jak podzielić budżet na stacje
  • jakie wskaźniki optymalizować w zależności od rodzaju kampanii
  • jak wyznaczać efektywność kosztową kampanii
  • jakie są metody zakupu telewizji
  • jak przebiega proces zakupu kampanii (planowanie, zakup, monitorowanie, analiza post buy)
  • co powinien zawierać media plan TV
  • jakie wnioski wyciągać po zrealizowanej kampanii TV i jak je wyciągać

Szkolenie jest podzielone na 2 panele/moduły/części:

  1. wykład - teoria 20%
  2. część praktyczna/warsztaty - 80%

DLA KOGO: 

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą skutecznie zarządzać kampaniami TV.

PROGRAM: 

  1. Metodologia badania TV w Polsce
  2. Podstawowe wskaźniki TV: zasięg, częstotliwość, GRP.
  3. Zależności wskaźników mediowych
  4. Efektywność częstotliwości i zasięgu
  5. Wskaźniki programowe: AMR, ATS, ATV, SHR
  6. Wyznaczanie efektywności kampanii reklamowych: CPP, CPT, CPR, AFF.
  7. Wskaźniki dotyczące analizy konkutrencji: SOV, SOS, 
  8. Metody zakupu telewizji: waluty stacji tv vs grupy celowe kampanii, Cennik vs Pakiet, kampanie spotowe
  9. Proces planowania TV (zajęcia praktyczne)

TRENERZY:

Szkolenie będzie prowadzone przez trenerów z wieloletnią praktyką z zakresu planowania, kupowania i monitorowania TV.

CZAS SZKOLENIA: 

1 dzień

CENA SZKOLENIA:

ustalana indywidualnie w zależności od ilości osób

TERMIN SZKOLENIA:

do ustalenia z klientem

MIEJSCE SZKOLENIA:

siedziba klienta

 

ZAPYTAJ O SZKOLENIE